Keresőoptimalizálás
Amennyiben lehetséges a keresőoptimalizálás a szolgáltatásod és termékeid áraival is minél előbb találkozniuk kell a weboldaladra látogatóknak. Különösen akkor, ha ingyenes szolgáltatást kínálsz, hiszen ez rendkívül vonzó az emberek számára.
Összetettebb esetekben előbb érdemes bemutatni a termékedet, és csak azt követően térni rá az árra, illetve egy linket elhelyezni, mely tartalmazza az árlistát. Személyre szabott szolgáltatásoknál legfeljebb az árajánlat lehetőségét tudott kínálni a látogatók számára, de azt is érdemes az előtérbe helyezni. 9. Megbízható keresőoptimalizálás? Az emberek a weboldaladat meglátogatva ki akarják deríteni, hogy mennyire vagy hiteles, megbízható. Erre szolgálnak egyrészt a felhasználói visszajelzések, melyeket össze kell gyűjteni, le kell írni, és közzétenni a weboldaladon egy jól látható helyen.
Másrészt tedd közzé a portfoliódat, azaz hogy milyen munkáid voltak, melyekre még büszke is vagy. 10. Jelen vagy a közösségi médiában? Szintén a bizalom növelésére szolgáló eszköz, amikor megjelennek a közösségi médiás elérhetőségeid, hiszen ezeken keresztül is ellenőrizni tudnak a felhasználók. Látják, hogy mennyire élő a közösségi médiás tevékenységed, mi zajlik ott, miként állnak hozzád az emberek, hány követőd, lájkolód van.
Ez mind hozzájárul ahhoz, hogy megbízzanak benned. Az szinte csak másodlagos, hogy így lehetőségük nyílik megosztani a weboldalad, kifejezni tetszésüket. Ezek lennének tehát a legfontosabb kérdések, melyekre egyből válaszokat keresnek a felhasználók, amikor a weboldaladra látogatnak. A bizalom felkeltése egy weboldalon persze ennél azért lehet kicsit összetettebb, ezzel kapcsolatban érdemes egy pillantás vetni korábbi blogbejegyzésünkre is.
Google keresőoptimalizálás árak Budapest
Érdkes cikk a Google keeresőoptimalizálás árakról Budapesten.
Google keresőoptimalizálás és az első hely.
Megérdemlem az első helyet, és ha igen miért? Minden cégtulajdonos úgy gondolja, hogy neki kell a találati lista első helyén állnia, de akkor ezt meg is kell tudnia indokolnia, hogy miért. De ezt nem elég csak az általános dolgokkal indokolnunk, érdemesebb mélyebbre ásnunk a pontos válaszért. Ha választ megkaptuk, akkor egyszerűbbé válik a Keresőoptimalizálás munka és a marketing tevékenység is. Ez annak köszönhető, hogy a jó válasz könnyebbé teszi a linképítést és a tartalomkészítést.
Tudnod kell a választ arra is, hogy a te céged miért különlegesebb a versenytársaknál. Ez a válasz az oldalad tartalma. Ez miatt máris egyszerűbbé válik a linképítés, hisz már tudni fogod, hogy milyen irányban érdemes elindulnod. Fontos az egyediség, és hogy a linkjeid rád szabottak legyen, mert ezek kihatnak a forgalmadra, és könnyebb lesz az ötletelés is a későbbiekben. A pontos válasz megtalálása, még azért is nagyon fontos, hogy az adott oldal passzoljon hozzád, hűen tükrözze azt, amit csinálsz, tűnj ki a többiektől, és ez hozni fogja a várt eredményeket.
Még egy kérdés, ami újabb kiindulópont a keresőoptimalizáláshoz:
Vajon igazságos –e, hogy a te oldalad legyen a találati lista első helyén? Ha minden elfogultság nélkül vizsgálod meg a saját weboldalat, akkor valójában milyennek látod? Valóban közvetít értéket, vagy csak üres, tartalom nélküli oldal? Ha azt szeretnéd, hogy a Google találati listáján az élen járj, akkor a Google szempontjából kell tekintened a világot. Amíg a Google algoritmusai kiszámíthatatlanok, addig a kereső cég célja minden esetben az, hogy, olyasmit közvetítsen az emberek felé, amire valóban kíváncsiak, vagyis jól használható és értékes tartalommal ellátott weboldalakt sorol fel.